Close

Finansielle Ambitioner 2022/23

Øget omsætning

Bevar indtjening

Øget kundeengagement

Omkring DKK 4 mia.

Omsætning

Over 18 %

EBITDA margin før
særlige poster

M-NPS på

70

Et fornyet Matas

Matas’ strategi ’Et fornyet Matas’, blev lanceret i maj 2018 og rækker frem mod 2023. Strategien har i regnskabsåret 2019/20 udmøntet sig i en række konkrete tiltag, herunder en acceleration af onlinevæksten via matas.dk, implementering af det nye butikskoncept Matas Life, opkøbet af Kosmolet A/S og dermed Danmarks største makeupbrand Nilens Jord samt onlinevækst via Firtals 20 webshops og en stærkere position på det grønne marked.

Hoved- og nøgletal for 2019/20

DKK 3,7 mia.

Omsætning

19 %

EBITDA margin før
særlige poster

63,1

Kundeengagement
(M-NPS)